måndag 1 februari 2010

Måndag och 1 februari

...första månaden detta år avklarad och en dag som denna...en måndag så vräker snön ner här utanför. Det börjar bli riktigt mycket snö nu, men jag börjar så smått längta till våren. Jag vill höra fåglarna kvittra och se snön smälta. Men våren kommer.....
I dag har lille grabben åkt till dagis efter 1 veckans hemma-med-mamma-vara-sjuk tid. Ska snart hämta hem honom och då blir det sova middag och vila för mig. Känner mig trött, måste prioritera vila nu. Annars orkar jag inte med, just nu.
Ny vecka och nya uppgifter i skolan. Ny kurs och det är rappakalja för mig just nu...Kemi. Inte mitt starkaste ämne, men jag får ge det tid. Snart fattar jag nog ;-) Lämnade in uppgifterna i går kväll för förra veckans kurs och så sen har jag aldrig varit. Gillar det inte, inte min stil, men förra veckan var ...hua inte kul...kändes som jag låg steget efter hela tiden. Nu blir det nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar