måndag 4 januari 2010

Mååååndag

Upp tidigt och lämna minsta killen på dagis, medan de andra sov sin skönaste sömn. Ja, mannen hade redan lämnat huset ännu tidigare på morgonen. Sedan hem igen och plugga, nu är jag snart klar med uppgiften. Har lite tid i morgon också som jag ska skriva.
Fin dag i dag och solen lyser från en blå himmel. Jag älskar denna tid- det är början på året och solen lyser, nystart på det mesta, bara nerför nu till sommaren.......

Nu är det tredje dagen på GI och jag var så seg i huvudet i går och känner även i dag. Det är som kola! och jag såg colan i kylen och gissa om jag ville klunka. Tror jag har abstinens, det kunde tydligen bli så, men fettförbränningen har börjat och jag känner redan runt midjan att ngt håller på att hända. Inte klokt, men det känns helt rätt. NYA tider nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar