fredag 11 december 2009

Min älskade sladdis

Kvällen har lugnat ner sig efter ett hejdundrande rejsande med en tvååring. När han lagt sig så infinner sig ett stilla lugn. Han är en glad, sprallig, pratig, busig och alldeles underbar nybliven tvååring. Finns ingen bättre!

Han kom till oss efter många år .......ja vi har två stora barn också....och han dundrade in i vårt liv med en fruktansvärt kraft. Jag hade längtat såååå efter dig och när du kom kunde jag inte tro att du skulle ta mig med sådan underbar glädje, men även med en sådan trötthet så jag ser i kors i bland. Du ger oss kärlek i massor och vi älskar dig hur mycket som helst. Din storebror och stora syster är de bästa för dig och de älskar dig mega mycket, fast du slår dem, spottar och river i deras grejer. Du är en fin kille som är trygg och som älskar livet och vi älskar dig..ända till stjärnstopp. Tack för att Du kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar